tisdag 13 december 2011

Crunchig mintchoklad



God kväll
Nu har äntligen min andra bakhälft kommit hem från London. Hon har varit saknad vill jag lova! 
Till min stora förtjusning hade hon med sig en massa gottiga saker hem som jag fick ta del av. London är verkligen en underbar bakstad och Johanna en underbar vän! 


Jag kan nog säga, utan att överdriva, att mint-trufflen ni ser på bilden ovan är den godaste och mest smakrika choklad jag ätit! Små små "crunchiga" bitar av mint tillsammans med mjuk mustig mörk choklad. Herregud, jag är i himmelriket!
HÄR hittar ni Marks & Spencer och HÄR hittar ni recept på varm choklad.

Hoppas alla haft en trevlig lucia och ätit riktigt många lussebullar och pepparkakor.
/Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...